25 Mart 2014 Salı

AKP Mitinginde Bir Çapulcu!

Size mitingin girişinde el değiştiren 300 liranın videosunu göstermeyeceğim! Ona göre okuyun veya bırakın...

Ne işim var benim AKP mitinginde?!!!

Bu soruyu soran sadece ben değilim, görüşlerimi bilen herkes aynı soruyu soruyor.

Tepemizdekinin kontrolden çıktığını ve halkımızın selameti için çok ama çok acil bir iktidar değişimini zaruri gören onmilyonlardan biriyim...

E bilen bilir, bu konuda aktif de sayılırım.

Peki ne işim var benim büyük AKP mitinginde?

Hemen söyleyeyim: Güvensizlik.

Gezi direnişinin başından beri devletin ve basının nasıl davrandığını çok ama çok iyi biliyorum, biliyoruz...

Tek tek anlatmaya gerek yok ama artık "gözümle görmeden" inanmıyorum.

devamını oku

ads

Yazan : sabahtan Hari: 08:59 Kategori:

0 yorum:

Yorum Gönder