16 Nisan 2014 Çarşamba

Songül Karlı'dan transparan kıyafet itirafı geldi.

Beyaz Tv'de Yüksel Aytuğ'un medyatik programına katılan Songül Karlı öyle bir itirafta bulundu ki, yer yerinden oynadı..Songül Karlı SuGibi programında kıyafet değiştirmesine neden olan olayla ilgili ilkkez bu kez samimi konuştu...

Songül Karlı Su Gibi programını canlı yayında yayınlarken kocasının ısrarlı telefonları üstüne canlı yayını arkadaşına devrederek, "Ben üstümü değiştirmeye gidiyorum. Kocam sürekli rejiyi arıyormuş ve kıyafetimi değiştirmemi istiyormuş. Kocamdır sonra boşar moşar..Uğurcum sen programı devam ettir, ben kıyafetimi değiştiyiroum geliyorum" demişti..

Gelen elbiseyi mecburen giymiş
Gelen elbiseyi mecburen giydiğini söyleyen Songül Karlı, canlı yayında olanları şöyle anlattı; 'Canlı yayında kulağıma söylediler eşim stüdyo şefini aramış. 'Bir sürü insanlar izliyor seni hiç mi utanmıyorsun her yerin gözüküyor' dedi. Ama ben gerçekten çok masumum, gelen elbiseyi mecburen giyiyorum yoksa ben de istemiyorum. Eşim bu olaydan sonra bana küstü günlerce konuşmadı'

ads

Yazan : sabahtan Hari: 15:23 Kategori:

0 yorum:

Yorum Gönder