14 Mayıs 2014 Çarşamba

Beni Affet Son Bölüm Canlı İzle Tek Parça Full 562. Bölüm

Beni Affet'te, Eylül’ün tehdidine boyun eğmeyen Zühre ise oğlu Cüneyt için özgürlüğünden vazgeçmeye kararlıdır. Dizinin yeni bölümünde, neler yaşanıyor. Beni Affet'in son bölümünü full hd kalitede izleyin.


Beni Affet son bölüm izle, Beni Affet son bölüm tek parça izle, Beni Affet yeni bölüm full izle, Beni Affet izle, Beni Affet son bölümün tamamını izle, Beni Affet 563. bölüm izle, Beni Affet 563. bölüm full izle, Beni Affet son bölüm izle youtube, Beni Affet 563. bölüm seyret, Beni Affet 563. bölüm tek part izle, Beni Affet son bölüm hd izle, Beni Affet 563. bölüm videosu, Beni Affet son bölüm izle Star TV, Beni Affet yeni bölüm fragmanı, Beni Affet 563. bölüm fragmanı, Beni Affet son bölüm fragmanı, Beni Affet fragman, Beni Affet 563. bölüm canlı izle, Star TV canlı izle.

SON BÖLÜM İZLE

STAR TV CANLI

Cüneyt bir yandan toparlanmaya çalışırken, bir yandan da sevdiği kadın Feride’yle baş başa olmanın tadını çıkarır. Ancak bu keyfi bozacak bir gelişme yaşanır. Cüneyt’i ziyarete gelen Tunç, Eylül’ün içeriden çıkmak için Zühre’yi ele vereceğini söyler. Eylül’ün tehdidine boyun eğmeyen Zühre ise oğlu Cüneyt için özgürlüğünden vazgeçmeye kararlıdır.

Bahar bağrına bastığı babası Şahin hakkında öğrendiklerinden sonra üzüntü içindedir. Kemal Şahin’den ailesinin intikamını alırken, sonunda kocasına kavuşan Sevgi, Şahin’in büyük bir beladan kurtulduğunu sanmaktadır. Öte yandan Umut’u Leyla’nın gözünde küçük düşürmeye çalışan Sait, Kadir’i kullanmaya devam eder.

ÖNCEKİ BÖLÜMÜN ÖZETİ

Bahar’ın yaşadıklarından bihaber olan Sevgi, Şahin’in başının belada olduğunu sanırken, Kemal’in uygulayacağı bir plan hem Şahin’den intikam almasını hem de Şahin’in, ailesinin gözünde temize çıkmasını sağlayacaktır. Bahar’ın teklifini kabul etmek zorunda kalan Şahin ise karısı Şebnem’den büyük bir tepki görür.

Hastaneden taburcu olan Cüneyt eve getirilir. Birbirlerinden bir an bile ayrı kalmaya dayanamayan Feride ve Cüneyt duygusal anlar yaşarken, köşeye sıkışan Eylül’ün elinde Zühre’yle ilgili son bir koz vardır. Oğlu Cüneyt’i bıçaklayan Eylül’ün cezasını çekmesini isteyen Zühre, Eylül’ün kanlı ellerine mi düşecektir?

Günler sonra derin uykusundan uyanarak güçlü bir yüreği olduğunu tekrar kanıtlayan Cüneyt herkesi sevindirirken, gözaltından çıkmayı bekleyen Eylül’ün akıbeti Cüneyt’in iki dudağı arasındadır. Cüneyt kendisini bıçaklayanın Eylül olduğunu söyleyecek midir? Tunç ise Eylül’ü düştüğü kuyudan çıkarmak için uğraşır.

Şebnem tarafından yaralanarak hastaneye kaldırılan Bahar, yaşadıklarına inanamaz. Bahar ve Kemal Şahin hakkında tüm gerçeklere vakıf olurken, Bahar Şahin’i zor durumda bırakacak bir şart koşar. Sait’in sözünden çıkmayan Leyla’nın babası Kadir, Umut’a beklenmedik bir teklifte bulunur.

BU HAFTA NELER OLACAK?
Cüneyt’in gözlerini açması, Feride için dünyanın en mutlu anıyken, Eylül için korku verici bir andır. İçeriden bir şekilde çıkmanın yine yolunu bulan Eylül’ün içeri tıkılmasının tek yolu, Cüneyt’in ağzından dökülecek kelimelerdir..

Zamanla bir yarış, Eylül’ün tam çıkacağı anda alınacak bir ifade ve Cüneyt’in ağzından dökülen kelimeler ; “Beni Eylül bıçakladı..” Polisin Eylül’ü “çıktığı” gibi geri hücreye kapatması, herkesin kalbindeki taşın hafiflemesine sebep olur. Feride’nin artık tek bir derdi vardır, o da Cüneyt'in iyileşmesidir.

Ama Eylül’ün boş durmaya niyeti yoktur, “elindeki” Alper’in vurulduğu silah kozunu ortaya sürmesi bir anda dengeleri değiştirir.. Tunç’a “git, ifadesini geri alsın” diye baskı yaparken Zühre’nin olan biteni öğrenmesi işlerin seyrini değiştirir. Zühre için artık Eylül’ün ipinin çekilme zamanı gelmiştir, bu zamana kadar içinde olan öfke ortaya çıkacaktır.

“Ben teslim olurum, ama sen dışarı çıkamazsın Eylül” diye tavrını koyarken Zühre, Eylül giderek köşeye sıkışmaya başlar.. Feride’nin ilaçları, sevgisiyle iyileşirken Cüneyt, işler giderek karışacaktır..

Bahar’ın başına gelenler, içine düştüğü durum, Kemal’in olan biteni öğrenmesi her şeyin dengesini değiştirir. Bahar’ı bekleyen bir karar vardır, “annesine” durumu söylemek mi? Yoksa “herkesin” bu durumdan kurtulması için bir plan yapmak mı?

Kemal içinse başka bir gerçek vardır. Bu adamın sahtekar olduğunu aylar önce söylemiştir, bütün bu oyunlar yüzünden çocuğunu kaybetmiştir Kemal, Şahin’e olan garezi büyüktür. Ardı arkasına patlayan yumrukların bir amacı vardır ama ilk amacı içindeki acının akmasıdır..

“Eve geri dönecek, annemi terk edeceksin, yoksa Şebnem’i” içeri attırırım diyerek tehdit eder Bahar Şahin’i.. Şahin’in önündeyse başka seçenek yoktur, bu teklifi değerlendirirken Şebnem’in öfkesi daha da büyüyecektir.. Cesur’un bu işleri öğrenmesiyse, Şebnem’i yanına çekmek için iyi bir bahanedir.

Öte yandan Leyla ve Umut’un arasına “baba” hamlesiyle girer Sait’in hainliklerinde ikinci plana girişir. Sait babayı kullanarak, Leyla ve Umut’un arasını açmak, Umut’u Leyla’nın gözünde küçük düşürmek için hain bir plan yapar

SON BÖLÜM YORUMLARI
Meryem Taskin: "Aynen Ayşegül o yüzden pişt :))."

Elif Kaplan: "Eylüle kırmızılık çok yakışacak :))))."

Asya Doğan: "...nnn kardesler iyice zivanadan cikiyor valla kardeslik cikinca neler olacak cok merak ediyorummm ."

Sonay Erdik: "aynen kaylacım eylülün suç bilançosu kabarık malum öde öde bitmez,bu çok çok az bir ceza ona.bugüne kadar yaptıkları bir yana ,cüneytin canına kastetti ya bu kadın benim için bitmiştir,ölse düğün bayram ederim o derece diyeyim yani."

Meryem Taskin: "O değil koca pastanın içinden çıkarmış süpriz diye."

Zuhre Kozan Kozan: "eylul soylese bile feride inanmaz feride onu konusdurmaz bile."

Asya Doğan: "aysegülllll bak hala aklimada hahhahaha."

Nese Top: "Ben ne sahini ne sebo acimiyorum beter olsun sebo akili.gurulu ve cesuru dinlesedi az."

Asya Doğan: "meryemmmmmmmm hahahahaha olur mu olur elindede silah sisst kipirdayani yakarim önce beni dinleyeceksiniz diyormus hahahaha."

Ayşegül Ciğerci: "Benimde aklıma geldikçe guluyorumm :Ddddd."

Ayşe Bal: "Yanmaktan kurtardida noldu bin beterini yasatti yakmis kadar oldu !!."

Asya Doğan: "zühhrecim nasil konusturmaz biz kardesiz anne babamizi osman öldürdü senin adin melek dese muskasida elinde olsa nasil inanmaz."

Denizz Işık: "kemal osman filan da atsin erkek eli agirdir az gelir feridenin tokati o eylül kizcagiza."

Elif Kaplan: "Ayşe....Keşke o anı Cüneytte görseydi uyanıp.....Artık uyansınnnnnn."

ads

Yazan : sabahtan Hari: 23:34 Kategori:

0 yorum:

Yorum Gönder