21 Mart 2014 Cuma

Demet Akalın "9 kez silikon taktırdım"

Akalın 'Sütü kesildi' iddiasına şöyle yanıt verdi: "Yanlış beslendim, doktorum tarafından uyarılmadım.
Mankenlikten geldiğim için 8-9 kez silikon ameliyatı oldum. Diyorlarki 'silikon ameliyatı süt vermeyi
engellemez' diye. Evet engel değil, göğüste süt var ama gelmiyor.

 Göğüs ucunu çok kestirmiştim 
geçmişte. Bebeği o kadar istemişim, ben gerizekalı mıyım, emzirmeyeyim.
Süt verince daha çabuk kiloları veriyorsun. İki üç gün süt geldi ama bebeğimi doyurmuyordu. Süt
veremediğim için diyete başladım.'


Akalın, doğum sonrası vücudunda uyuşukluk olduğunu, bu yüzden doktoruna dava açacağını
söyleyerek 'Korkudan sezaryeni tercih ettim. Anne adaylarına normal doğumu tavsiye ediyorum. Bu
kadar güzel çocuk çıkacağını bilsem beklerdim' dedi.

Ünlü popçu, sosyal medya üzerinden anneliğini eleştirenlere de "Beni ne zaman sorgulayın çocuğu
başımdan atamak isterim, okula göndermem o zaman. 'Anneliği bebeği kucağına aldığında
anlıyorsun' diyorlar. Ben ne zaman anladım biliyor musunuz. Daha 3,4 günlüktü sarılık oldu Hira.

Hastanede ışığın altına koydular. Odada battaniyesi kaldı. O bataniyeyi aldım ağlamaktan canım

çıktı. O gün anne olduğumu hissettim" diye karşılık verdi.


ads

Yazan : sabahtan Hari: 07:37 Kategori:

0 yorum:

Yorum Gönder